Pomoc i wsparcie firmy Geberit
„Towarzysz i wspieraj” zamiast „dostarczaj i zapomnij”
Bezpośrednio na placu budowy, przez telefon czy online, Geberit zapewnia cenne wsparcie naszym klientom z branży handlowej i wykonawczej w ich codziennej działalności.
Dzieje się tak, ponieważ w firmie Geberit kładziemy duży nacisk na cały cykl życia naszych produktów. Terminowa dostępność produktów, wydajne procesy instalacyjne i długoterminowa niezawodność to istotne elementy zapewniające trwały sukces każdego projektu budowlanego.
Kompleksowe wsparcie
Nasze podejście zorientowane na klienta zawsze było głęboko zakorzenione w kulturze naszej firmy. Tak naprawdę sukces firmy Geberit opiera się na niezachwianym zaufaniu, jakim nadal obdarzają nas nasi klienci. Sukces naszych klientów jest dla nas ważniejszy niż krótkoterminowe wyniki sprzedaży,
dlatego też Geberit zapewnia swoim klientom kompleksowy zakres usług i wsparcia, aby pomóc im w codziennej pracy na etapie budowy i eksploatacji.
Wystarczy telefon
Jeśli okaże się, że instalacja na miejscu nie przebiega zgodnie z planem, nasi doradcy techniczni są zawsze pod ręką, aby pomóc za pośrednictwem naszej infolinii klienta.
Wykwalifikowany personel w naszych centrach wsparcia zna produkty Geberit od podszewki, dzięki czemu jest w stanie zaoferować Ci rozwiązanie praktycznie każdego problemu – niezależnie od tego, jak stare są Twoje produkty. Nasi konsultanci mogą przyjrzeć się każdemu produktowi, który posiadasz na miejscu, aby rozwiązać problem przez telefon.
Oprócz tego, udzielamy 50 lat gwarancji na dostępność części zamiennych do spłuczek podtynkowych, a części do innych produktów są objęte gwarancją dostępności na przynajmniej 25 lat. Doskonała dostępność części zamiennych to kolejna z wielu oferowanych przez nas usług gwarantujących całkowity spokój ducha.
Serwis techniczny
Jeśli masz pytania, my mamy na nie odpowiedzi.
Nawet jeśli jesteś instalatorem, czasami możesz potrzebować naszej pomocy przy projekcie lub odpowiedzi na pytania techniczne dotyczące naszych produktów. Nasz zespół doradców w terenie doskonale zna aspekty techniczne i konstrukcyjne świata hydrauliki, a także jest dobrze zorientowany w różnych lokalnych regulacjach. Członkowie naszego zespołu często sami są wysoko wykwalifikowanymi ekspertami w dziedzinie hydrauliki i dobrze znają wyzwania i wymagania na placach budowy.
Ponieważ każdy plac budowy jest inny, doradcy Geberit traktują priorytetowo serwis na miejscu. Dzięki temu mogą współpracować z klientami, analizować sytuację i doradzać rozwiązania. W ten sposób Geberit może zapewnić, że codzienne problemy są rozwiązywane właściwie i z długotrwałym skutkiem.
Kontrola i akceptacja firmy Geberit
Na życzenie nasi doradcy techniczni mogą również przeprowadzić kontrole końcowe wykonanych instalacji. Specjaliści ci systematycznie badają pełen zakres odpowiednich aspektów instalacji na placu budowy. W razie potrzeby lub na żądanie wszelkie kwestie wymagające uwagi zostaną z Tobą omówione, a niezbędne środki zostaną przedyskutowane.
Kontrola instalacji obejmuje nie tylko ocenę zainstalowanych rur świeżej wody i rurociągów kanalizacyjnych, obejmującą ich połączenia zgrzewane, zaprasowane lub wciskane (złączek i komponentów), ale także ocenę przepisów dotyczących ochrony akustycznej i przeciwpożarowej. Proces ten usprawnia późniejsze oficjalne zatwierdzenie projektu budowlanego.
Narzędzia i aplikacje dla profesjonalistów
Jeśli nasz zespół obsługi technicznej w terenie nie jest dostępny bezpośrednio, oferujemy również cały szereg innych zasobów, gdy potrzebujesz naszej pomocy, w tym narzędzia wsparcia online, aplikacje, infolinie telefoniczne i nasze rozwiązania call center.
Zapewniają one interaktywne wsparcie w zakresie instalacji, konserwacji i serwisowania systemów i instalacji sanitarnych.