Lider rynku europejskiego produktów sanitarnych

Międzynarodowa Grupa Geberit, z siedzibą w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, jest europejskim liderem rynku w dziedzinie produktów sanitarnych i obchodziła swoje 150-lecie w 2024 roku. Oferta produktów obejmuje instalacje sanitarne, systemy rurowe, ceramikę łazienkową i meble do łazienki. Dzięki temu Geberit może oferować kompleksowe rozwiązania dla prywatnych i publicznych obiektów sanitarnych pochodzące z jednego źródła. Produkty te sprawdzają się zarówno przy budowie nowych budynków, jak i w renowacjach.

Geberit wspiera partnerów rynkowych z branży budowlanej i handlowej, oferując szeroką gamę szkoleń, które konsekwentnie wykorzystują możliwości cyfrowe, a także kursy praktyczne w jednym z 30 centrów szkoleniowych Geberit. Pracownicy zespołu obsługi terenowej wspierają hurtownie, salony wystawowe, firmy hydrauliczne, a także biura projektowe i architektów, oferując osobiste i często projektowe doradztwo. Inwestorzy nieruchomości i użytkownicy końcowi mogą również korzystać z szerokiej gamy informacji i porad.

Dzięki 26 zakładom produkcyjnym w Europie i 4 poza nią, Geberit zapewnia wysoki poziom produkcji oraz wyjątkowe standardy jakości. W celu opracowywania nowych produktów, technologii i procesów produkcyjnych, Grupa dysponuje zespołem około 450 naukowców, inżynierów i specjalistów w swojej siedzibie oraz w lokalnych oddziałach, a także rozległą infrastrukturą techniczną i laboratoriami. Średnia liczba około 35 zgłoszeń patentowych rocznie świadczy o dużej innowacyjności firmy.

Zrównoważony rozwój jest integralną częścią długoterminowej strategii korporacyjnej Geberit od 1990 roku. Z tego powodu wszystkie produkty i usługi sanitarne są opracowywane z uwzględnieniem aspektów ekonomicznych, ekologicznych i społecznych. Nowe produkty są tworzone zgodnie z zasadą eko-designu: uwzględniając cały cykl życia produktu - od pozyskania surowców po utylizację - każdy musi być lepszy od swojego poprzednika pod względem ekologii, bez kompromisów w zakresie jakości, funkcjonalności czy trwałości.

Zatrudniając około 11 000 pracowników w ponad 50 krajach, Geberit osiągnął sprzedaż netto na poziomie 3,1 miliarda CHF w 2024 roku. Dzięki stale wysokiej rentowności i solidnym fundamentom finansowym, firma ma środki na ciągłe inwestowanie w długoterminowy wzrost i optymalizację produktywności, jednocześnie tworząc wartość dla akcjonariuszy. Akcje Geberit są notowane na giełdzie SIX Swiss Exchange i są częścią indeksu SMI (Swiss Market Index).

Geberit tworzy jakość życia 

Geberit tworzy zrównoważoną jakość życia

Od kilkudziesięciu lat zrównoważony rozwój jest elementem naszej tożsamości. Przynosi on korzyści środowisku, firmie, klientom i partnerom, a także pracownikom i akcjonariuszom, na przykład w postaci oszczędzających wodę produktów, nowych rozwiązań logistycznych lub energooszczędnych zakładów produkcyjnych i odpowiedzialnych szkoleń. Odwiedź stronę internetową Grupy Geberit i dowiedz się, w jaki sposób zrównoważone myślenie i działanie wpływają na wszystkie aspekty naszego codziennego życia.

Więcej informacji na temat zrównoważonego rozwoju

Zaangażowanie społeczne GRUPY GEBERIT W POLSCE

Ponad 150 lat firmy Geberit nasza historia sukcesu

Rodzina założycieli Gebert

Historia firmy Geberit sięga 1874 roku, kiedy to rozpoczęła swoją jednoosobową działalność w starym mieście Rapperswil w Szwajcarii. Około 30 lat później założyciel firmy Albert Gebert opracował drewnianą spłuczkę wybitą ołowiem. Firma nabrała dalszego rozpędu dzięki przełomowemu wynalazkowi pierwszej spłuczki z tworzywa sztucznego w 1952 roku, a następnie spłuczki podtynkowej w 1964 roku.

Początkowo skromna firma rodzinna stała się liderem na europejskim rynku produktów sanitarnych. Nasze innowacyjne, wysokiej jakości produkty sanitarne i łazienkowe nadal wyznaczają nowe standardy: wtedy, teraz i w przyszłości.

Dowiedz się więcej o historii naszej firmy