Zaangażowanie społeczne Grupy Geberit w Polsce
Strażnicy Rzek
Połączyliśmy siły z WWF, żeby chronić skarby polskiej i europejskiej przyrody – polskie rzeki.
Są piękne, dają nam wodę, jedzenie, nawadniają pola, są miejscem wypoczynku oraz schronieniem dla tysięcy gatunków zwierząt i roślin. Wisła, Warta, San i ich siostry są unikatem na skalę Europy.
Program „Strażnicy Rzek” powstał, żeby je chronić. Myśląc o ludziach i o przyrodzie chcemy, żeby polskie rzeki w przyszłości pozostały piękne i naturalne.
No Trace Tatra Geberit w trosce o Tatry
8 dni, 200 km pieszej wędrówki dookoła Tatr - dokładnie tyle pokonał Marek Kamiński w ramach projektu No Trace Tatra. Jego celem było zwrócenie uwagi na problemy, z jakimi zmaga się natura za sprawą człowieka, a także zaszczepienie idei odpowiedzialnego podróżowania. To wartości szczególnie blisce marce Geberit, występującej w roli jednego z głównych sponsorów przedsięwzięcia zrealizowanego we współpracy z Instytutem Marka Kamińskiego i Tatrzańskim Parkiem Narodowym.
Konkurs KOŁO na projekt łazienki
Deficyt toalet publicznych to problem dotyczący większości polskich miast. Chcąc sie z nim zmierzyć, marka KOŁO stworzyła konkurs dla architektów na projekt koncepcyjny obiektu użyteczności publicznej z funkcją łazienki. Dzięki tej inicjatywie, o wieloletniej już tradycji, powstają elementy mikroarchitektury podnoszące jakość życia w przestrzeni miejskiej, a także idealnie wpisujące się w jej krajobraz.
Remont szkolnych łazienek
Deficyt toalet publicznych to problem dotyczący większości polskich miast. Chcąc sie z nim zmierzyć, marka KOŁO stworzyła konkurs dla architektów na projekt koncepcyjny obiektu użyteczności publicznej z funkcją łazienki. Dzięki tej inicjatywie, o wieloletniej już tradycji, powstają elementy mikroarchitektury podnoszące jakość życia w przestrzeni miejskiej, a także idealnie wpisujące się w jej krajobraz.
Pomaganie to nie wody lanie
Geberit przywiązuje szczególną wagę do racjonalnego wykorzystania zasobów naturalnych, dotyczy to przede wszystkim oszczędności wody. Z okazji 50-lecia spłuczki podtynkowej Geberit, flagowego produktu firmy, we współpracy z Fundacją Przyjaciółka, zainicjowano wyjątkową akcję pod hasłem „Pomaganie to nie wody lanie”.
Za potrzebą do Europy
Celem programu „Za potrzebą do Europy” było zwrócenie uwagi na problem jakości toalet publicznych. Geberit poprzez kompletną renowację i wyposażenie łazienek w wyjątkowych miejscach i obiektach świadczących o bogactwie polskiej kultury. Działania zostały zainicjowane w 2003, kiedy Polska przygotowywała się do przyłączenia do Unii Europejskiej roku i trwały do 2011 r.