Geberit AquaClean Serwis

Jesteśmy tu dla Ciebie 

Geberit ma dobrą reputację, jako dostawca niezawodnych i długowiecznych urządzeń, które konsekwentnie spełniają swoje zadanie. Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie albo potrzebujesz pomocy w rozwiązaniu problemu, jesteśmy zawsze pod ręką, aby pomóc, zarówno online, jak i telefonicznie.

Zarejestruj swoje urządzenie Geberit AquaClean 

Dokładamy wszelkich starań, aby mieć pewność, że możesz polegać na naszej wyjątkowej jakości produktów. Zarejestruj swoje urządzenie w ciągu 90 dni od instalacji i skorzystaj z licznych korzyści. Przejdź do formularza rejestracyjnego

ZAPYTANIA DOTYCZĄCE SERWISU ZNAJDŹ SERWISANTÓW GEBERIT TAKŻE W POBLIŻU TWOJEJ LOKALIZACJI

W przypadku usterki nasi serwisanci szybko dotrą na miejsce.

Geberit sp. z o.o. zapewnia serwis gwarancyjny dla sprzedawanych produktów. Zgłoszenie serwisowe proszę przesyłać za pomocą formularza reklamacyjnego.

Nasz dział serwisowy chętnie udzieli Ci pomocy także osobiście:

Geberit Sp. z o.o.
ul. Postępu 1
02-676 Warszawa

Infolinia produktowa +48 801 17 17 17
Godziny pracy infolinii : 9:00-15:00
Formularz kontaktowy

W najlepszych rękach Z Geberit

Nadal nie jesteś zdecydowany?

Przy zakupie, montażu lub sprzedaży toalety myjącej zaufanie jest zawsze czynnikiem decydującym. W Geberit oferujemy kompleksową i rzetelną obsługę z rozwiązaniami dostosowanymi do różnych grup klientów.

Zaczynamy udzielać wsparcia jeszcze przed zakupem. Jako użytkownik, po prostu kliknij w zielony kafelek, aby mieć pewność, że firma Geberit będzie Cię wspierać podczas całego procesu zakupu. Niebieski kafelek oferuje przydatne wskazówki dla specjalistów ds. instalacji sanitarnych dotyczące instalacji i konserwacji. Szary kafelek zapewnia wyspecjalizowanym partnerom detalicznym wskazówki, triki i porady dotyczące ofert sprzedażowych i obsługi klienta. ​

Niezależnie od tego, jaką rolę pełnisz, z firmą Geberit zawsze jesteś w najlepszych rękach.​