Inspirowanie klientów Dzięki niezrównanej obsłudze Geberit

Kupując toaletę myjącą chcesz liczyć na doświadczonego partnera. Właśnie w tym miejscu pojawia się firma Geberit ze swoją kompleksową gwarancją usług: spersonalizowane dokumenty sprzedażowe, szkolenia sprzedażowe i kompletna obsługa posprzedażna dla Twoich klientów.

Zaufaj dobrej jakości Przeżycie dla każdego

Uznane marki zapewniają wszelką pewność, której szukają klienci decydujący się na zakup produktu wysokiej jakości. Jako doświadczony partner, Geberit oferuje cenne wsparcie zarówno dla Ciebie na etapie sprzedaży, jak i dla Twoich klientów po dokonaniu zakupu.

Całe doświadczenie okazuje się strzałem w dziesiątkę wśród naszych bezcennych konsultantów z salonów, nie wspominając o instalatorach i klientach końcowych, za każdym razem. Obejrzyj nasz film, aby dowiedzieć się więcej.

Zaoferuj porady ekspertów

Kursy szkoleniowe firmy Geberit umożliwiają prawidłową ocenę sytuacji i potrzeb budowlanych klientów.

Skorzystaj z profesjonalnych zasobów reklamowych

Wysokiej jakości dokumenty sprzedażowe firmy Geberit pomogą Ci w prowadzeniu skutecznych rozmów z klientami.

Atrakcyjna prezentacja

Nasze modele salonowe i testowe pozwalają ożywić AquaClean dla klientów w Twoim salonie.

Licz na dobrze poinformowanych klientów

Dzięki naszym szeroko rozpowszechnionym kampaniom dotyczącym toalet myjących Twoi klienci są już z wyprzedzeniem poinformowani podczas wizyty w Twoim salonie

Widoczność

Gwarantujemy Ci widoczność na naszych kanałach, aby potencjalni klienci mogli znaleźć drogę do Twoich salonów.

Zostaw swoich klientów w dobrych rękach

Zespół obsługi klienta Geberit udzieli Twoim klientom kompetentnych odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące toalety myjącej.

Zapisz się na szkolenie Geberit Dowiedz się więcej o AquaClean

Rejestracja na szkolenie Geberit
  • Wprowadzenie do świata Geberit AquaClean
  • Odkryj wszystkie funkcje natryskowe i zwiększające komfort
  • Dowiedz się, jak ocenić sytuację na budowie i odpowiednio przygotować się do montażu
  • Dowiedz się więcej o różnych typach klientów i rynku docelowym dla każdego modelu
  • Weź udział w warsztatach, aby na żywo doświadczyć instalacji i uruchomienia AquaClean
  • Nowo zdobytą wiedzę wykorzystaj w praktyce na eksponacie funkcjonalnym i wprowadź modele do działania
  • Poznaj wskazówki, jak szybko przedstawić klientom AquaClean i najlepsze sposoby, jak o to zadbać

W przypadku szkoleń prosimy o kontakt z Menedżerem ds. szkoleń, Dariuszem Grzegorkiem

dariusz.grzegorek@geberit.com