Serwisowa e-porada Skorzystaj z rozmowy wideo z konsultantem
Połącz się z nami na żywo
Teraz możemy jeszcze szybciej pomóc rozwiązać Twój problem techniczny dzięki rozmowie wideo.
Jak umówić się na serwisową e-poradę?
- Zadzwoń na naszą infolinię +48 801 17 17 17
- Przedstaw zakres problemu i poproś o e-poradę
- Ustal dogodny termin
Dlaczego warto skorzystać z e-porady? Przekonaj się jakie to proste!
Jak to działa?
- O umowionej godzinie spotkania otrzymasz SMS-a z linkiem do spotkania
- Przesłany link jest jednorazowy i może być uruchomiony bezpośrednio z dostarczonej wiadomości SMS (w tym wypadku wymagane jest, by urządzenie miało dostęp do Internetu)
- Odebranie takiej wiadomości oznacza, że Konsultant Techniczny zainicjował połączenie i czeka na rozmowę audio-wideo
- Kliknięcie w link spowoduje uruchomienie przeglądarki internetowej na unikalnej stronie, na której klient wraz z Konsultantem będą mogli prowadzić wspólną konwersację, korzystając z połączenia audio-wideo. Pamiętaj! Aby móc usłyszeć i widzieć konsultanta należy zaakceptować zgody dotyczące usług audio-wideo, które wyświetla się na ekranie urządzenia.
Produkty objęte serwisową e-poradą
Stelaże podtynkowe Geberit
Przyciski uruchamiające
Toalety myjące Geberit AquaClean
Produkty ceramiczne
Informacje dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa połączenia audio-wideo
- Połączenie jest realizowane przez szyfrowany kanał
- Zaproszenie do połączenia wysyłane jest wyłącznie na numer telefonu klienta
- Z zaproszenia może skorzystać tylko jedna osoba
- Zainicjowanie połączenia jest możliwe tylko przez konsultanta
Zapoznaj się z naszą polityką prywatności