Serwisowa e-porada Skorzystaj z rozmowy wideo z konsultantem

Połącz się z nami na żywo 

Rozmowa wideo konsultanta serwisowego

Teraz możemy jeszcze szybciej pomóc rozwiązać Twój problem techniczny dzięki rozmowie wideo.

Jak umówić się na serwisową e-poradę?

  • Zadzwoń na naszą infolinię +48 801 17 17 17
  • Przedstaw zakres problemu i poproś o e-poradę
  • Ustal dogodny termin

Dlaczego warto skorzystać z e-porady? Przekonaj się jakie to proste!

zalety serwisowej e-porady Geberit

Jak to działa?

  • O umowionej godzinie spotkania otrzymasz SMS-a z linkiem do spotkania
  • Przesłany link jest jednorazowy i może być uruchomiony bezpośrednio z dostarczonej wiadomości SMS (w tym wypadku wymagane jest, by urządzenie miało dostęp do Internetu)
  • Odebranie takiej wiadomości oznacza, że Konsultant Techniczny zainicjował połączenie i czeka na rozmowę audio-wideo
  • Kliknięcie w link spowoduje uruchomienie przeglądarki internetowej na unikalnej stronie, na której klient wraz z Konsultantem będą mogli prowadzić wspólną konwersację, korzystając z połączenia audio-wideo. Pamiętaj! Aby móc usłyszeć i widzieć konsultanta należy zaakceptować zgody dotyczące usług audio-wideo, które wyświetla się na ekranie urządzenia.

Produkty objęte serwisową e-poradą 

Informacje dotyczące zapewnienia bezpieczeństwa połączenia audio-wideo 

  • Połączenie jest realizowane przez szyfrowany kanał
  • Zaproszenie do połączenia wysyłane jest wyłącznie na numer telefonu klienta
  • Z zaproszenia może skorzystać tylko jedna osoba
  • Zainicjowanie połączenia jest możliwe tylko przez konsultanta

Zapoznaj się z naszą polityką prywatności